‘AK PARTİ SÜRECİNDE GAZİANTEP’TEKİ DERSLİK SAYIMIZ 4 KAT ARTIŞ GÖSTERDİ’ Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Gaziantep’te hayırseverler tarafından yaptırılan Bedia Mehmet Zeki Zorkirişçi İlkokulu, Nigar Erdemoğlu Ortaokulu ile İbrahim Erdemoğlu Anadolu Lisesi’nin açılış törenine katıldı. Törende konuşan Bakan Tekin, AK Parti iktidarının olduğu son 22 yılda eğitime ciddi yatırımlar kazandırıldığını söyledi. Fiziki kapasitenin yanında akademik kadrolardaki artışa dikkat çeken Tekin, “Şu anda bulunduğumuz Gaziantep’imizde AK Parti öncesinde sınıf sayımız 6 bin seviyesindeydi. Bugün ise sınıf sayımız yaklaşık 4 kat artarak 22 bin 633’e yükseldi” diye konuştu.Türkiye’de muallim başına düşen talebe sayısının da düşüş gösterdiğine dikkat çeken Bakan Tekin, “Gerçekten son 23 yılda eğitim öğretim altyapısıyla ilgili fazla ciddi adımlar atıldı. Türkiye’de 2003- 2004 eğitim- öğretim yılında sınıf başına talebe sayısı, ilköğretim okullarında 36, ortaöğretim kurumlarında 30’du bugün ise ilköğretim kurumlarında 23, ortaöğretim kurumlarında 20 oldu. Aynı şekilde muallim başına düşen talebe sayısı itibariyle de düşüşler oldu. Şunun altını ısrarla çizmek istiyorum. OECD ortalamalarına erişmiş durumdayız. Birçok göstergede de OECD ortalamalarının üzerindeyiz. Bu anlamda bu sürece katkı veren herkese teşekkür ediyorum” dedi.Bakan Tekin konuşmasının ardından açılışını yaptığı okullarda sınıfları dolaştı, ardından talebe ve öğretmenler ile sohbet etti. Bakan Tekin, buradan sonra da Milliyetçi Hareket Partisi Gaziantep İl Başkanlığı’nı ziyaret etti.
GAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceEKONOMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
1 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
2 saat önceEKONOMİ
2 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
4 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
4 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5836 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4057 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.