Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürü Önder Arpacı, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Okul Müdürleri Toplantısı’nda Şahinbey ilçesinde vazife yapan okul ve kurum müdürleriyle bir araya geldi.İl Milli Eğitim Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Şahinbey Belediyesi Toplantı Salonu’nda düzenlenen toplantıda, geride kalan eğitim öğretim yılına ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.Toplantıda okulların akademik başarı düzeyleri, sosyal ve kültürel faaliyetleri, talebe odaklı uygulamaları ile yerel imkanlarla yürütülen projeler ele alındı.Açıklamada, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda yürütülen çalışmaların da değerlendirildiği, eğitimde niteliğin artırılması, okul ikliminin güçlendirilmesi ve kurumsal kapasitenin geliştirilmesine yönelik konuların görüşüldüğü belirtildi.Toplantıda konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Önder Arpacı, eğitimin süreklilik ve vizyon gerektiren bir süreç olduğunu anlatım etti.Okul müdürlerinin bu sürecin en önemli bina taşlarından biri olduğunu belirten Arpacı, eğitim alanındaki çalışmalara katkı sunan yöneticilere teşekkür etti.Toplantı, görüş ve değerlendirmelerin paylaşılmasıyla sona erdi.
GAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceEKONOMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
33 dakika önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
33 dakika önceEKONOMİ
1 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
1 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5835 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4056 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.