Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Nurdağı kesiminde seyir halindeyken yangın çıkan tır kullanılamaz hale geldi.Olay, öğle saatlerinde Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Nurdağı kesimi Narlı gişeleri mevkiinde meydana geldi. İddiaya göre, plakası ve sürücüsü öğrenilemeyen bir tırda seyir halindeyken yangın çıktı. Yangını fark eden sürücü, tırı emniyet şeridine park ettikten sonra kendisini dışarı attı. Daha sonrasında 112 Acil Çağrı Merkezi’ne yapılan ihbarla hadise yerine itfaiye, sıhhat ve jandarma ekipleri sevk edildi. Kısa sürede büyüyen ve tırı tamamen saran yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.Yangın sonrası tır kullanılamaz hale gelirken çıkış nedeniyle ilgili soruşturma başlatıldı. Otoyoldaki trafik akışı ise bir süre kontrollü şekilde sağlandı. – GAZİANTEP
GAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceEKONOMİ
7 dakika önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
2 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
3 saat önceEKONOMİ
3 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
5 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5836 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4057 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.