Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, ” Biz, çocuklarımızın bu ülkenin vatandaşı olmaktan, milletinin değerlerinden gurur duyan ve bu değerleri koruyan, atalarının ve dedelerinin mirasına sahip çıkan bir jenerasyon olarak yetişmesini istiyoruz. Dolayısıyla milli ve manevi değerlerimizi müfredatımıza yerleştirdik.” dedi.Bir dizi program için kente gelen Bakan Tekin, Valiliği ziyaret etti, Vali Kemal Çeber’den kentteki yatırımlara ilişkin bilgi aldı.Ardından Şahinbey Belediyesi tarafından Şahinbey Kültür Merkezi’nde düzenlenen “Gaziler Diyarından Şehitler Diyarına Bilgilendirme Toplantısı”na katılan Tekin, daimi yenilenen ve gelişen dünyaya eğitim alanında ayak uydurmak için gayret gösterdiklerini söyledi.Gelişen dünyayı yakından takip ettiklerini dile getiren Tekin, şunları kaydetti: “Sizin içinde yaşadığınız çağa ve teknik imkanlara müsait bir müfredat yapmamız gerekiyordu. Çünkü tüm dünya bunu yaptı. Bizim de dünyadaki eğitim teknolojilerindeki bu değişikliklere ayak uydurmak için bir şeyler yapmamız ve müfredatımızı ona göre revize etmemiz gerekiyordu. Bunu yaptık. Ne oldu şimdi? Biz size bilgi vermek yerine, bilgiyi beceriye dönüştürecek bir meydan oluşturduk. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ile okullarda eriştiğiniz bilgiyi toplumsal hayatta nasıl kullanacağınızı öğretmeye çalışıyoruz. Eskiden bilgiye erişmek sınırlı olduğu için, sadece okullarda bilgiye erişme imkanınız vardı ve bu nedenle ne bulduysak sizin müfredatınıza koymuşuz. Sizin müfredatınız bazı derslerde üniversitelerde okutulan içeriklere neredeyse denk geliyordu. Peki bu doğru mu? Sizin seviyenize müsait mu bu? Müfredatınızı hafiflettik. Yaklaşık olarak, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli eğitimi meydan arkadaşlarımızın müfredatı, diğerlerine göre ortalama yüzde 30 daha hafif. Biraz daha azalttık. Biz, çocuklarımızın bu ülkenin vatandaşı olmaktan, milletinin değerlerinden gurur duyan ve bu değerleri koruyan, atalarının ve dedelerinin mirasına sahip çıkan bir jenerasyon olarak yetişmesini istiyoruz. Dolayısıyla milli ve manevi değerlerimizi müfredatımıza yerleştirdik.”Tekin, “Gaziler Diyarından Şehitler Diyarına Projesi” ile şu ana kadar çoğunluğu öğrencilerden oluşan 253 bin kişiyi Çanakkale’ye götüren Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu’na teşekkür etti.Programa, Gaziantep Valisi Kemal Çeber, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, İl Milli Eğitim Müdürü Erdal Kılınç ve öbür ilgililer katıldı.
GAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceEKONOMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
1 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
2 saat önceEKONOMİ
2 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
4 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
4 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5836 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4057 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.