Antep Savunması’nın sembolü Şehit Mehmet Kamil, vefatının 103. yıl dönümünde düzenlenen özel programda anıldı.
Henüz 14 yaşındayken 21 Ocak 1920’de annesi Hadice Hanım’a tasallut eden Fransız askerlerine karşı yiğitçe mücadele eden Mehmet Kamil, Şehitkamil Sanat Merkezi’nde (ŞSM) düzenlenen programda anıldı. Şehitkamil Sanat Topluluğu tarafından ‘Antep Direnişi’nin İlk Kıvılcımı Şehit Kamil’i Anma Programı’ adıyla düzenlenen konsere vatandaşlar büyük ilgi gösterdi. Annesinin peçesini açmak isteyen Fransız askerlerine karşı koyarken süngülenerek şehit edilen Kamil’in hayatının da anlatıldığı program sonunda koro şefine çiçek takdiminde bulunuldu.
EKONOMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
14 dakika önceEKONOMİ
14 dakika önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
1 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
1 saat önceEKONOMİ
2 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5836 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4056 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.