Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, NSosyal hesabından Irak-Türkiye Ham Petrol Boru Hattı’nın açılışıyla ilgili paylaşımda bulundu. “SABAH SAAT: 07.07’DE BAŞLADI” Bayraktar, “6 Şubat 2023’te yaşanan depremler nedeniyle geçici süreyle kapalı kalan ve 4 Ekim 2023 tarihinde BOTAŞ tarafından operasyona amade hale getirilen Irak-Türkiye Ham Petrol Boru Hattı’ndan bu sabah saat 07.07 itibarıyla petrol akışı yeniden başlamıştır” ifadelerini kullandı. Irak resmi haber ajansı İNA’ya göre Irak Kürt Bölgesel Yönetimi’ndeki (IKBY) sahalardan çıkarılan petrol ihraç edilmeye başlandı. IRAK BASINI DA DUYURDU AA’daki habere göre Erbil merkezli Rudaw televizyon kanalında da konuyla ilgili habere yer verildi. Buna göre Fişhabur petrol sahasında IKBY heyeti, Irak merkezi hükümeti ve petrol şirketlerinin katılımıyla petrol ihracatına yeniden başlandı. IRAK BAŞBAKANI AÇIKLAMIŞTI Irak Başbakanı Muhammed Şiya es-Sudani, IKBY’deki sahalarda üretilen petrolün Irak-Türkiye boru hattı üzerinden ihraç edileceğini duyurmuştu.
EKONOMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceEKONOMİ
Az önceEKONOMİ
11 dakika önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
41 dakika önceEKONOMİ
6 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
13 saat önce
1
Atina’da Tarım Bakanlığı şubesine bombalı saldırı
2507 kez okundu
2
Gazze’de yaşanan insani felaket dış basında
2161 kez okundu
3
ABD nükleer silah testleri yapacak
2111 kez okundu
4
İsrail, yardım bekleyen Filistinlilere ateş açtı
2069 kez okundu
5
Çin’den 2 stratejik silah: DF-5C ve LY-1
2051 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.