Gaziantep’te ‘kaynak’ yapan 810 sürücüye 802 bin TL ceza
Gaziantep'te trafikte kural dışı şerit ihlali yapan 810 vasıta sürücüsüne yekün 802 bin 344 TL cezai işlem uygulandı. Gaziantep Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, son 10 günde şehrin pek fazla noktasında ve kavşakta bilhassa trafikte bekleyen araçların arasına 'kaynak' yöntemiyle girerek hatalı şerit değişikliği yapan sürücülere yönelik uygulama gerçekleştirildi. Uygulamada kural dışı şerit ihlali yapan 810 vasıta sürücüsüne yekün 802 bin 344 TL cezai işlem uygulandı. Araçların 'kaynak' anları ise dron ve Kent Güvenlik Yönetim Sistemleri (KGYS) kameralarına yansıdı. Kentte benzer denetimlerin devam edeceği bildirildi.