Gaziantep’te trafikte kural dışı şerit ihlali yapan 810 vasıta sürücüsüne yekün 802 bin 344 TL cezai işlem uygulandı. Gaziantep Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, son 10 günde şehrin pek fazla noktasında ve kavşakta bilhassa trafikte bekleyen araçların arasına ‘kaynak’ yöntemiyle girerek hatalı şerit değişikliği yapan sürücülere yönelik uygulama gerçekleştirildi. Uygulamada kural dışı şerit ihlali yapan 810 vasıta sürücüsüne yekün 802 bin 344 TL cezai işlem uygulandı. Araçların ‘kaynak’ anları ise dron ve Kent Güvenlik Yönetim Sistemleri (KGYS) kameralarına yansıdı. Kentte benzer denetimlerin devam edeceği bildirildi.
EKONOMİ
Az önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
5 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
6 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
8 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
9 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
9 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
11 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5832 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4055 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.