Gaziantep’te trafikte makas atarak tehlike saçan ve defalarca kaza yapmaktan kıl payı kurtulan aracın sürücüsüne trafik idari nakit cezası uygulandı. Aracın trafikte tehlike saçtığı anlar ise cep telefonu kamerasına yansıdı. Gaziantep Emniyet Müdürlüğü ekipleri, trafikte makas atarak tehlike saçan araçlara yönelik çalışma yaptı. Çalışmalar çerçevesinde, trafiği tehlikeye düşürecek şekilde ardı ardına birdenbire fazla şerit değiştiren, standart dışı cam filmi kullanan, yönetmelikte belirtilen nitelik ve ölçülere aykırı plaka takan aracın sürücüsüne trafik idari nakit cezası uygulandı. Aracın trafikte tehlike saçtığı anlar ise cep telefonu kamerasına yansıdı.
EKONOMİ
1 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
8 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
9 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
10 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
11 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
12 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
13 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5833 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4055 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.