Reklam
Reklam
BAŞKAN TAHMAZOĞLU: “15 TEMMUZ’U UNUTMADIK, UNUTTURMAYACAĞIZ”
81 okunma

BAŞKAN TAHMAZOĞLU: “15 TEMMUZ’U UNUTMADIK, UNUTTURMAYACAĞIZ”

ABONE OL
Temmuz 16, 2018 15:17
BAŞKAN TAHMAZOĞLU: “15 TEMMUZ’U UNUTMADIK, UNUTTURMAYACAĞIZ”
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Reklam

Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, hain darbe girşminin ikinci yıl dönümünde ekibiyle birlikte Demokrasi Meydanı’nda nöbet tuttu.

Gaziantep Valiliği tarafından 15 Temmuz Demokrasi Meydanı’nda düzenlenen törene katılan Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu vatandaşların yoğun ilgisi ile karşılandı. Demokrasi Meydanı’nda sabahın ilk ışıklarına kadar ekibiyke birlikte nöbet tutan Başkan Mehmet Tahmazoğlu, 15 Temmuz hain darbe girşimini unutturmayacaklarını belirtti.

VATANDAŞLARA İKRAMDA BULUNULDU

Başkan Mehmet Tahmazoğlu Demokrasi Meydanı’na nöbet tutmak için gelen vatandaşlara bayrak, tişört, su, pilav, çiğ köfte, kavurma, topkek, çay, meyvesuyu ve helva ikramında bulundu. Belediyesinin ilgisinden oldukça memnun kalan vatandaşlar Başkan Mehmet Tahmazoğlu ile fotoğraf çektirdiler.

MEHTERAN GECEYE DAMGA VURDU

Bir çok etkinliklerde ortaya koyduğu çalışmalarla vatandaşın takdirini kazanan Şahinbey Belediyesi Mehteran Takımı, Pazar günü tutulan nöbette de çaldığı marşlarla vatandaşları coşturdu.

 

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.