Reklam
Reklam
VALİ DAVUT GÜL, KOVİD-19 AŞISINI YAPTIRDI
94 okunma

VALİ DAVUT GÜL, KOVİD-19 AŞISINI YAPTIRDI

ABONE OL
Şubat 14, 2021 11:53
VALİ DAVUT GÜL, KOVİD-19 AŞISINI YAPTIRDI
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Reklam

Gaziantep Valisi Davut Gül, 25 Aralık Devlet Hastanesi’nde Kovid-19 aşısının ilk dozunu yaptırdı.

Yeni tip Koronavirüse (Kovid-19) karşı tüm Türkiye’de olduğu gibi Gaziantep’te de ilk aşılamadan bu yana öncelikli gruplar başta olmak üzere aşı çalışmalarına hız kesilmeden devam ediliyor.

Bu kapsamda Gaziantep Valisi Davut Gül de Kovid-19 aşısının ilk dozunu yaptırdı. Aşı sonrasında açıklamada bulunan Vali Gül, Tüm Türkiye’de olduğu gibi Gaziantep’te de aşılama çalışmalarının tüm hızıyla devam ettiğini söyledi.

VALİ GÜL, “SIRASI GELEN VATANDAŞLAR MUTLAKA AŞISINI YAPTIRSIN”

Vali Gül, açıklamasının devamında vatandaşlara seslenerek, sırası gelenlerin aşılarını yaptırmaları çağrısında bulundu. Gül,  “Bugün Cumartesi. Bizim de sıramız geldi. 25 Aralık Devlet Hastanesi’nde arkadaşlarımızın yardımıyla aşımızı olduk. Vatandaşlarımızdan istirhamımız sırası gelenlerin randevu alarak mutlaka aşılarını yaptırmaları. Bunu ihmal etmemeleri. Bu vesile ile bir kez daha gece gündüz çalışan sağlık çalışanlarımıza teşekkür ediyorum. Allah kolaylık versin” ifadelerini kullandı. 

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.