Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu’nda 10 aracın karıştığı ve 2 kişinin öldüğü trafik kazasında, yaralanan hemşire Hüsnüye Selvi, tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitirdi.TAG Otoyolu’nun Gaziantep’ten Şanlıurfa istikametine gidiş yönünün 10. kilometresinde, 30 Ocak’ta 10 aracın karıştığı ve 2 kişinin hayatını kaybettiği zincirleme trafik kazasında yaralanan hemşire Hüsnüye Selvi, hastanedeki müdahalelere rağmen kurtarılamadı.Selvi’nin cenazesi, otopsi işlemlerinin ardından memleketi Şanlıurfa’da toprağa verildi.İl Sağlık Müdürlüğünün ABD merkezli X şirketinin sosyal medya platformundaki hesabından yapılan paylaşımda, “Merhumeye Allah’tan rahmet, kederli ailesine, yakınlarına ve tüm sıhhat camiamıza başsağlığı dileriz.” ifadeleri yer aldı.TAG Otoyolu’nun Gaziantep’ten Şanlıurfa istikametine gidiş yönünün 10. kilometresinde, 30 Ocak’ta 10 aracın karıştığı trafik kazasında 2 şahıs hayatını kaybetmiş, 11 şahıs yaralanmıştı.
EKONOMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceEKONOMİ
Az önceEKONOMİ
1 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
1 saat önceEKONOMİ
7 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
14 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5834 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4055 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.