Şehitkamil Belediyesi’nin öncülüğünde, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü amel birliğiyle düzenlenen 20252026 EğitimÖğretim Yılı Okul Sporları Satranç Turnuvası, Atatürk Kültür ve Spor Merkezi’nde başladı. Kent genelinde yoğun ilgi gören organizasyonda Küçükler ve Yıldızlar (A) kategorilerinde erkekler ve kızlar vilayet birinciliği müsabakaları gerçekleştiriliyor. Turnuvaya 62 okuldan, 256 talebe katılım sağlayarak satranç sporundaki bilgi ve becerilerini sergiliyor. Toplam 4 gün sürecek turnuva boyunca öğrenciler; stratejik düşünme, odaklanma ve analitik becerilerini geliştirme imkanı bulurken, centilmence rekabet anlayışıyla mücadele ediyor. Şehitkamil Belediyesi, çağdaş spor altyapısı ve güçlü organizasyon kapasitesiyle turnuvanın planlı ve verimli bir şekilde yürütülmesini sağlıyor. Turnuva sonunda dereceye giren sporculara ödüller takdim edilecek. Şehitkamil Belediyesi, çocukların ve gençlerin fazla yönlü gelişimini destekleyen sportif ve eğitsel faaliyetlere önümüzdeki dönemde de kararlılıkla devam etmeyi hedefliyor.
TEKNOLOJİ HABERLERİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
56 dakika önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
1 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
3 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
3 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5831 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4054 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.