Gaziantep’te bir fabrikanın depo bölümünde çıkan yangın, itfaiye ekiplerince söndürüldü.
Alınan bilgiye göre, 4. Organize Sanayi Bölgesindeki sağlık ürünleri imalatı yapılan bir fabrikanın depo bölümünde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.
Dumanları gören işçilerin ihbarı üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri, yaklaşık bir saatlik çalışmanın ardından yangını söndürdü.
Yangın sırasında dumandan etkilenen 3 işçiye olay yerine gelen sağlık ekiplerince müdahale edildi.

Gaziantep’te bir fabrikanın depo bölümünde çıkan yangın, itfaiye ekiplerince söndürüldü.
EKONOMİ
Az önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceEKONOMİ
1 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
2 saat önceEKONOMİ
2 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5791 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4032 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.