Oğuzeli Belediyesi zabıta ekipleri yaklaşan yılbaşı öncesi ilçe genelinde pastane ve tatlı imalathanelerini denetledi.
İlçe halkının sağlığını korumak için yapılan denetimlerde kurallara uyan esnafa teşekkür edilirken uymayanlara cezai işlem uygulandı. İşletmeler sağlıklı üretim yapmaları konusunda uyarıldı.
“VATANDAŞIN SAĞLIĞINDAN TAVİZ VERMEYİZ”
Halk sağlığını yakından ilgilendiren konularla ilgili zabıta ekiplerinin aralıksız denetimlerini sürdürdüğünü belirten Oğuzeli Belediye Başkanı Mehmet Sait Kılıç, “Vatandaşın sağlığı söz konusu ise taviz vermemiz mümkün değil” dedi.
Başkan Kılıç, “Yaklaşan yılbaşı öncesi pasta ve tatlı üretimin ve satışının yapıldığı imalathanelerde, gıda maddelerinin kontrolünü yaparak vatandaşlarımızın sağlıklı ve hijyenik bir ortamda üretilen yiyecekleri tüketmesini sağlamaya çalışıyoruz. Ekiplerimiz denetimler esnasında yönetmeliğe uygun şartlar üretim yapmayan işyeri sahiplerini uyararak, eksiklerini tamamlaması yönünde süre verdi. Belirtilen sürede eksikliklerini tamamlamayan işyerleri hakkında gerekli yasal işlemleri yapacağız. Umuma açık ve halk sağlığını direk etkileyen imalathane ve benzeri iş yerlerinde denetimlerimiz aralıksız devam edecek” dedi.

EKONOMİ
Az önceEKONOMİ
Az önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceEKONOMİ
Az önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
1 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
3 saat önce
1
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
68118 kez okundu
2
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
68117 kez okundu
3
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
68058 kez okundu
4
15 hisse hedef fiyatını yükseltti
16002 kez okundu
5
HSBC, havacılık hisselerini mercek altına aldı
6405 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.