Gaziantep’in İslahiye ilçesinde etkili olan yoğun yağış nedeniyle depremzede 60 kişinin yaşadığı geçici konteyner ömür alanı boşaltıldı. Depremzede vatandaşlar daha güvenli alanlara nakledildi. Gaziantep şehir merkezi ile Nurdağı ve İslahiye ilçelerinde gece saatlerinde güçlü yağış etkili oldu. Yağış nedeniyle pek fazla noktada cadde ve sokaklarda ab birikintileri oluşurken yağış etkisinin daha fazla olduğu İslahiye ilçesinde ise depremzede 60 kişinin yaşadığı geçici konteyner barınma merkezi muhtemel olumsuzlukların önüne geçmek için boşaltıldı. İslahiye kaymakamı Mehmet Soylu’nun da yakından ilgilendiği depremzede vatandaşlar, Yeşilyurt Mahallesi’nde bulunan Memurkent konteyner kente yerleştirilirken tüm ihtiyaçları da giderildi. Konu ile ilgili İslahiye Kaymakamlığı’ndan yapılan açıklamada, “Tarihin en yüksek yağışlarını alıyoruz. 60 vatandaşımızı yağış sebebiyle güvenli barınma alanlarımıza naklettik. İslahiye Belediyemiz, Gaziantep Büyükşehir Belediyemiz, emniyetimiz, jandarmamız, sosyal yardımlaşma vakfımız ve DSİ’miz koordineli şekilde yaşanan olumsuzluklara müdahale etmekte” ifadelerine yer verildi. Kentte yağışların bugün de etkisini sürdürmesi bekleniyor.
EKONOMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceEKONOMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
13 saat önceEKONOMİ
13 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
15 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
16 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5827 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4053 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.