Reklam
Reklam
207 okunma

Gaziantep’te Yere Çöp Atan Yandı: Takip Başladı!

ABONE OL
Haziran 18, 2025 14:55
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Reklam

Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, ilçede çevre temizliğini sağlamak amacıyla park, cadde ve çeşitli alanlara güvenlik kameraları yerleştirildiğini açıkladı.

Şahinbey Belediyesi, çevre temizliğini sağlamak amacıyla ilçedeki belli noktalara güvenlik kameraları yerleştirdi. Kameralarla yere çöp atanları tespit etmek için çalışmaların başladığını belirten Tahmazoğlu, “Çevremizi temiz tutmak için sizlerden de destek bekliyoruz. Bu sebeple de ilçemizin parkları, caddeleri gibi belli noktalarına kameralar yerleştirdik ve yerlere çöp atanları tespit ediyoruz.” dedi.

Çevreyi Kirletenlere Kameralı Yaptırım

Tahmazoğlu sosyal medyadan yaptığı açıklamada, “Şahinbey bizim evimiz! Güzel ilçemizi, yani evimizi temiz tutmak için ekiplerimizle gece gündüz demeden çalışıyoruz. Çevremizi temiz tutmak için sizlerden de destek bekliyoruz. Bu sebeple de ilçemizin parkları, caddeleri gibi belli noktalarına kameralar yerleştirdik ve yerlere çöp atanları tespit ediyoruz. Yere çöp atanlarla ilgili nasıl bir uygulama yapalım? Bu konuda yorumlarınızı bekliyorum.” İfadelerine yer verdi.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.