Gaziantep’in Nizip ilçesi Salkım/Adaklı Mahallesi’nde yapılan 50 korona virüs testinin 17’si pozitif çıktı. Bunun üzerine 650 nüfuslu mahalle, Nizip İlçe Hıfzıssıhha Kurulunun kararı ile karantina altına alınarak giriş ve çıkışlara kapatıldı. Mahallede Mutasyon şüphesi üzerine ekiplerin gelip köyde araştırma yapacağı öğrenildi.
GAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceEKONOMİ
4 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
4 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
5 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
5 saat önceVeri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.