Gaziantep'te, Sağlık Bakanlığınca 25 Aralık Devlet Hastanesi'ne verilen yerli ve milli mobil dijital röntgen cihazı hizmet vermeye başladı. İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan açıklamada, yerli tıbbi cihaz üretilmesi ve hastaneler tarafından kullanılmasıyla sıhhat alanında dışa bağımlılığın azaltılarak sıhhat altyapısının güçlendirilmesinin hedeflendiği bildirildi. Açıklamada görüşlerine yer verilen Gaziantep İl Sağlık Müdürü Dr. Beytullah Şahin, yerli ve milli sıhhat teknolojilerinin sıhhat tesislerinde kullanılmasının önemli olduğunu belirtti. taşıyor. Yerli imkanlarla geliştirilen tıbbi cihazların sıhhat hizmetlerinin kalitesini artıracağını dile getiren Şahin, ülkenin sıhhat sisteminin güçlenmesine önemli katkılar sunacağını anlatım etti. Röntgen cihazında, hasta görüntülerinin dijital kayıt ve görüntüleme sistemine kablolu ya da kablosuz bir şekilde aktarabilmesi, batarya altyapısıyla biricik şarjla yaklaşık 45 hastaya kadar cazibe yapılabilmesi, motorlu hareket kabiliyeti, sensör destekli emniyet sistemi ve frenleme özellikleri bulunuyor.
TEKNOLOJİ HABERLERİ
3 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
4 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
6 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
7 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
7 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
9 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
9 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5832 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4055 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.