Gaziantep'in İslahiye ilçesinde kaybolan bir büyükbaş hayvan, jandarma ekipleri tarafından bulunarak sahibine teslim edildi. İdilli Mahallesi'nde besicilik yapan Mehmet Hanifi Çavdar, ahırında kendisine ait olmayan bir büyükbaş hayvanın bulunduğunu fark ederek durumu jandarmaya bildirdi. İhbar üzerine harekete geçen İslahiye İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, Tarım ve Orman İlçe Müdürlüğü ile koordineli çalışarak hayvanın küpe numarası üzerinden sahibine ulaştı. Yapılan incelemede hayvanın sahibi Mesut Yılmaz olduğu belirlendi. Hayvancılıkla uğraşan Yılmaz, jandarma ekiplerine ve hayvanı koruma altına meydan Hanifi Çavdar'a teşekkür etti.
GAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceEKONOMİ
5 dakika önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
35 dakika önceEKONOMİ
1 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
1 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5824 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4051 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.