Gaziantep’in Şehitkamil ve Şahinbey ilçelerinde 3 vatandaşın cep telefonunu kapkaç yöntemiyle çalan şüpheli tutuklandı.İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde, 4 Şubat’ta Şehitkamil ilçesine bağlı Seyrantepe ile Şahinbey ilçesine bağlı Vatan ve Beydilli mahallelerinde 3 vatandaşın cep telefonunu kapkaç yöntemiyle çalınmasına ilişkin çalışma başlattı.Ekipler, fiziki ve teknik takip sonucu şüphelinin S.K. (21) olduğunu tespit etti.Gözaltına alınan şüpheli emniyetteki işlemlerinin ardından sevk edildiği adliyede çıkarıldığı hakimlikçe tutuklandı.
EKONOMİ
1 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
8 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
9 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
10 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
11 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
12 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
13 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5833 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4055 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.