Gaziantep’te 17 yaşındaki Eyüp Arıcı’nın bıçaklı kavgada öldürülmesine ilişkin tutuklu 6 sanığın yargılanmasına devam edildi.1. Ağır Ceza Mahkemesi’ndeki duruşmaya, tutuklu sanıklar E.A.K. ve A.S.P. ile 18 yaşından ufak tutuklu sanıklar K.B, M.F.K, M.T.Y, İ.E.Ö, maktulün ailesi ve yan avukatları katıldı.Duruşma, 18 yaşından ufak sanıkların yer alması nedeniyle kapalı görüldü.Mahkeme heyeti, tutuklu sanıkların mevcut halinin devamına karar vererek duruşmayı 19 Aralık’a erteledi.Davaya sonradan iç edilen ve hadise günü 6 sanıkla beraber hareket ettiği iddia edilen U.E.M. hakkında ise öbür duruşmaya zorla getirilme kararı çıkarıldı.Baba Ömer Arıcı, adliye girişinde gazetecilere, “Türk adaletine güveniyorum. Hakim ve savcılarımızdan Allah razı olsun.” dedi.Atatürk Mahallesi’nde 9 Şubat’ta çıkan bıçaklı kavgada yaralanan Eyüp Arıcı (17), kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetmişti.
GAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceEKONOMİ
Az önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
Az önceEKONOMİ
39 dakika önceEKONOMİ
3 saat önceEKONOMİ
8 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
14 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5823 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4050 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.