Gaziantep’e Gazi unvanının verilişinin 100. yıl dönümü düzenlenen törenle kutlandı.
15 Temmuz Demokrasi Meydanı’nda düzenlenen törende, Gaziantep Vali Vekili Nihat Karabiber, 5. Zırhlı Tugay Komutanı Tuğgeneral Hacı Halil Osma ve Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Osman Toprak tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk sunularak İstiklal Madalyası takılan Türk bayrağı göndere çekildi. Saygı duruşunda bulunulması, İstiklal Marşı ve ‘Gazi’lik Beratı’nın okunmasının ardından sona eren törene, askeri, adli ve idari erkân temsilcileri ile diğer ilgililer katıldı.
EKONOMİ
Az önceEKONOMİ
Az önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceEKONOMİ
Az önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
1 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
3 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5744 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4007 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.