Gaziantep’e Gazi unvanının verilişinin 100. yıl dönümü düzenlenen törenle kutlandı.
15 Temmuz Demokrasi Meydanı’nda düzenlenen törende, Gaziantep Vali Vekili Nihat Karabiber, 5. Zırhlı Tugay Komutanı Tuğgeneral Hacı Halil Osma ve Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Osman Toprak tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk sunularak İstiklal Madalyası takılan Türk bayrağı göndere çekildi. Saygı duruşunda bulunulması, İstiklal Marşı ve ‘Gazi’lik Beratı’nın okunmasının ardından sona eren törene, askeri, adli ve idari erkân temsilcileri ile diğer ilgililer katıldı.
EKONOMİ
6 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
9 saat önceEKONOMİ
10 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
11 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
12 saat önceEKONOMİ
12 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
13 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5850 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4063 kez okundu