Reklam
Reklam
Gaziantep ve çevre illerde Regaip Kandili idrak edildi
185 okunma

Gaziantep ve çevre illerde Regaip Kandili idrak edildi

Regaip Kandili, Gaziantep, Malatya, Kilis, Şanlıurfa, Kahramanmaraş ve Adıyaman'daki camilerde idrak edildi.

ABONE OL
Aralık 25, 2025 21:00
Gaziantep ve çevre illerde Regaip Kandili idrak edildi
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Reklam

Regaip Kandili, Gaziantep, Malatya, Kilis, Şanlıurfa, Kahramanmaraş ve Adıyaman'daki camilerde idrak edildi. Gaziantep Müftülüğünce Regaip Kandili dolayısıyla camilerde program düzenlendi. Kandil gecesinde camiyi dolduranlar Kur'an-ı Kerim okudu, namaz kıldı. Cami çıkışında vatandaşlara şerbet ve lokum dağıtıldı. – Şanlıurfa Şanlıurfa'da da kandil dolayısıyla vatandaşlar, bilhassa Balıklıgöl yerleşkesindeki camileri doldurdu. "Peygamberler şehri" olarak da adlandırılan kentte vatandaşlar, yatsı namazı öncesi Hazreti İbrahim'in doğduğu rivayet edilen makamı ziyaret etti. Vatandaşlar camilerde yatsı namazını kıldı, Kur'an-ı Kerim okudu, dua etti. Namazın ardından Dergah Camisi'nde Şanlıurfa Müftülüğünce mevlit okutuldu. – Kahramanmaraş Kahramanmaraş'ta Regaip Kandili, kentteki camilerde dualarla idrak edildi. Abdulhamithan Camisi'nde yatsı namazı öncesi kandil programı düzenlendi. Camiye gelen vatandaşlar, vaazın ardından yatsı namazını kıldı. Kur'an-ı Kerim tilaveti sonrası dua edildi. – Malatya Malatya'da Regaip Kandili, kentteki camilerde dualarla idrak edildi. Darende ilçesinde, üç ayların başlangıcını müjdeleyen Regaip Kandili dolayısıyla camilerde programlar düzenlendi. Somuncu Baba Külliyesi’nde gerçekleştirilen kandil programına fazla sayıda vatandaş katıldı. Yatsı namazı öncesinde cami görevlileri tarafından Kur’an-ı Kerim ve ilahiler okundu. Rahmet, bereket ve mağfiret mevsimi olarak kabul edilen üç ayların başlaması dolayısıyla vatandaşlar, programın ardından namaz kılıp dua etti. Program kapsamında Hulusi Efendi Vakfı tarafından cami çıkışında vatandaşlara "Somuncu Baba Sebil Ekmeği", çocuklara ise muhtelif hediyeler ikram edildi. – Kilis Kilis Müftülüğü tarafından kentteki tüm camilerde Regaip Kandili dolayısıyla program gerçekleştirildi. Hacı Ömer Faruk Kayabaş Camisi'ndeki programa katılan İl Müftü Yardımcısı Abdulhekim Öz’ün yatsı namazı öncesi verdiği vaazla başlayan programda, namazın ardından Kur'an-ı Kerim okundu, dua edildi.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.