Trendyol Süper Lig’in 21. haftasında Gaziantep FK’ye 2-1 yenilen Kasımpaşa’da teknik direktör Emre Belözoğlu, maçı kazanmayı adalet eden tarafın Gaziantep FK olduğunu söyleyerek, “İkinci yarıdaki oyun, futbol, kariyerim boyunca hem de teknik adamlık süresi boyunca görmüş olduğum en kötüsüydü.” dedi. Emre Belözoğlu, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, ikinci yarıda gol atacaklarını hissedemediklerini söyledi. Gaziantep FK’yi de tebrik ettiğini dile getiren Belözoğlu, şunları kaydetti:”İkinci yarıdaki oyun futbol kariyerim boyunca hem de teknik adamlık süresi boyunca görmüş olduğum en kötüsüydü. Hayatımda görmüş olduğum en kötüsüydü. Bundan ötürü gerçekten fazla üzgünüm. Bu ikinci 45 dakikayı da görmüş olduğum takım için, benim takımımın böyle bir 45 dakika ve görüntü vermesinden ötürü fazla üzgünüm. Bizim için artık dibe vurmanın aka bir yansımasıydı bence bu 45 dakika.”Belözoğlu, ligde önümüzdeki hafta oynayacakları Karagümrük maçının kendileri açısından kritik bir karşılaşma olacağını vurgulayarak, “Karagümrük maçını hep beraber göreceğiz. Ondan sonrası zaten fazla daha zorlu bir süreç başlıyor. Karagümrük maçı bizim için artık olmazsa olmaz bir maç. Bugün için tüm içtenliğimle, tüm samimiyetimle, Kasımpaşa’ya gönül vermiş bir şahıs daha olsa hepsinden Emre Belözoğlu ve takımın teknik direktörü olarak özür diliyorum.” şeklinde konuştu.
EKONOMİ
31 dakika önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
7 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
8 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
10 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
11 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
11 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
13 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5833 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4055 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.