Gaziantep FK, Trendyol Süper Lig 2025-2026 sezonu ilk haftasında karşılaşacağı Galatasaray maçı hazırlıklarına devam etti. Kulüpten yapılan açıklamaya göre, teknik direktör İsmet Taşdemir yönetiminde gerçekleştirilen antrenman yaklaşık 1,5 saat sürdü. Isınma ve koordinasyon çalışmalarıyla başlayan ve saldırı organizasyonları ile devam eden antrenman, dar alanda gerçekleştirilen çift kale maçla sona erdi. Kırmızı-siyahlı ekip, yarın gerçekleştireceği antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.
GAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
52 dakika önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
52 dakika önceEKONOMİ
52 dakika önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
3 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5831 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4054 kez okundu