Gaziantep FK, Trendyol Süper Lig'in 17. haftasında RAMS Başakşehir ile 22 Aralık Pazartesi günü deplasmanda yapacağı maçın hazırlıklarına başladı. Kulüpten yapılan açıklamaya göre antrenör Mustafa Aksoy yönetimindeki antrenman 1 saat 15 dakika sürdü. Ziraat Türkiye Kupası'nda Çaykur Rizespor ile oynanan maçta forma giyen futbolcular, özel program eşliğinde yenilenme çalışmaları yaparken, öbür oyuncular ise ısınma ve 5'e 2 pas çalıştı. Antrenman dar alanda gerçekleştirilen çift kale maçla son buldu. Güneydoğu temsilcisi, yarın gerçekleştireceği antrenmanla hazırlıklarını sürdürecek.
EKONOMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
12 saat önceEKONOMİ
12 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
14 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
15 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
17 saat önceEKONOMİ
17 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5827 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4053 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.