Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı Asayiş Bot Timleri, Fırat Nehri’nde yürüttükleri devriye faaliyetleri sırasında yasa dışı balık avlayan bir kişiyi suçüstü yakaladı. Yavuzeli ilçesi sınırlarında gerçekleştirilen denetimde, B.Ç. isimli şahsın nehir üzerine ağ atarak avlandığı tespit edildi.
İdari İşlem Başlatıldı
Ekiplerin müdahalesiyle yakalanan B.Ç.’ye ait olduğu belirlenen 800 metre uzunluğundaki balık ağına el konulurken, şahıs hakkında av yasağını ihlal gerekçesiyle idari işlem başlatıldı.
Denetimler Sürecek
Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı’ndan yapılan açıklamada, avlanma yasağına yönelik denetimlerin aralıksız süreceği vurgulanarak, doğal yaşamın korunması adına vatandaşların kurallara uyması gerektiği hatırlatıldı.
GAZİANTEP GÜNDEMİ
6 saat önceEKONOMİ
7 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
9 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
9 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
11 saat önceEKONOMİ
12 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
12 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5827 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4053 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.