Ampute Şampiyonlar Ligi şampiyonu olan Şahinbey Belediyespor’a ilk tebrik Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’dan geldi..
Kupa töreni yapılırken Şahinbey Belediyesi Başkanı Mehmet Tahmazoğlu telefonu aracılığıyla Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, elde edilen başarıdan dolayı takımı kutladı.. Şahinbey Belediye Başkanı Tahmazoğlu, şampiyonluğu, Filistin halkına hediye ettiklerini belirtirken Cumhurbaşkanı Erdoğan, ülkemize bu gururu yaşatan yönetimi, teknik ekibi ve oyuncuları tebrik etti.
EKONOMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
8 dakika önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
38 dakika önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
2 saat önceEKONOMİ
2 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
3 saat önce
1
SPOR LİSESİ BAŞVURU TARİHİ AÇIKLANDI
4398 kez okundu
2
NBA’da Doğu ve Batı arasında maç bu yıl olmayacak, detay haberimizde.
2176 kez okundu
3
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1649 kez okundu
4
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1642 kez okundu
5
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1622 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.