Reklam
Reklam
Şehitkamil’de satranç heyecanı başladı
135 okunma

Şehitkamil’de satranç heyecanı başladı

ABONE OL
Şubat 10, 2026 15:30
Şehitkamil’de satranç heyecanı başladı
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Reklam

Şehitkamil Belediyesi’nin öncülüğünde, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü amel birliğiyle düzenlenen 20252026 EğitimÖğretim Yılı Okul Sporları Satranç Turnuvası, Atatürk Kültür ve Spor Merkezi’nde başladı. Kent genelinde yoğun ilgi gören organizasyonda Küçükler ve Yıldızlar (A) kategorilerinde erkekler ve kızlar vilayet birinciliği müsabakaları gerçekleştiriliyor. Turnuvaya 62 okuldan, 256 talebe katılım sağlayarak satranç sporundaki bilgi ve becerilerini sergiliyor. Toplam 4 gün sürecek turnuva boyunca öğrenciler; stratejik düşünme, odaklanma ve analitik becerilerini geliştirme imkanı bulurken, centilmence rekabet anlayışıyla mücadele ediyor. Şehitkamil Belediyesi, çağdaş spor altyapısı ve güçlü organizasyon kapasitesiyle turnuvanın planlı ve verimli bir şekilde yürütülmesini sağlıyor. Turnuva sonunda dereceye giren sporculara ödüller takdim edilecek. Şehitkamil Belediyesi, çocukların ve gençlerin fazla yönlü gelişimini destekleyen sportif ve eğitsel faaliyetlere önümüzdeki dönemde de kararlılıkla devam etmeyi hedefliyor.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.