Şahinbey Belediyesi, çevre temizliğini sağlamak amacıyla ilçedeki belli noktalara güvenlik kameraları yerleştirdi. Kameralarla yere çöp atanları tespit etmek için çalışmaların başladığını belirten Tahmazoğlu, “Çevremizi temiz tutmak için sizlerden de destek bekliyoruz. Bu sebeple de ilçemizin parkları, caddeleri gibi belli noktalarına kameralar yerleştirdik ve yerlere çöp atanları tespit ediyoruz.” dedi.
Çevreyi Kirletenlere Kameralı Yaptırım
Tahmazoğlu sosyal medyadan yaptığı açıklamada, “Şahinbey bizim evimiz! Güzel ilçemizi, yani evimizi temiz tutmak için ekiplerimizle gece gündüz demeden çalışıyoruz. Çevremizi temiz tutmak için sizlerden de destek bekliyoruz. Bu sebeple de ilçemizin parkları, caddeleri gibi belli noktalarına kameralar yerleştirdik ve yerlere çöp atanları tespit ediyoruz. Yere çöp atanlarla ilgili nasıl bir uygulama yapalım? Bu konuda yorumlarınızı bekliyorum.” İfadelerine yer verdi.
GAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceEKONOMİ
Az önceEKONOMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
14 saat önceEKONOMİ
14 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5828 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4053 kez okundu