Gaziantep Valisi Davut Gül’ün yaptırdığı koronavirüs testi pozitif çıktı.
Gaziantep Valisi Davut Gül koronavirüse yakalandı. Vali Gül’ün bugün yaptırdığı testin sonucunun pozitif çıktığı öğrenildi.
Sağlık durumu iyi olan Vali Gül’ün kendisini evinde karantinaya aldığı belirtildi.
Evinde istirahat eden Vali Gül, bir haftalık izne ayrıldı.

GAZİANTEP GÜNDEMİ
25 dakika önceEKONOMİ
55 dakika önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
3 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
3 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
5 saat önceEKONOMİ
6 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
6 saat önceVeri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.