Reklam
Reklam
1162 okunma

Vali Gül koronaya yakalandı!

ABONE OL
Şubat 2, 2022 15:02
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Reklam

Gaziantep Valisi Davut Gül’ün yaptırdığı koronavirüs testi pozitif çıktı.

Gaziantep Valisi Davut Gül koronavirüse yakalandı. Vali Gül’ün bugün yaptırdığı testin sonucunun pozitif çıktığı öğrenildi.

Sağlık durumu iyi olan Vali Gül’ün kendisini evinde karantinaya aldığı belirtildi.

Evinde istirahat eden Vali Gül, bir haftalık izne ayrıldı.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.