Reklam
Reklam
Erdoğan, Tahmazoğlu’nu tebrik etti
134 okunma

Erdoğan, Tahmazoğlu’nu tebrik etti

ABONE OL
Mayıs 24, 2021 14:13
Erdoğan, Tahmazoğlu’nu tebrik etti
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Reklam

Ampute Şampiyonlar Ligi şampiyonu olan Şahinbey Belediyespor’a ilk tebrik Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’dan geldi..

Kupa töreni yapılırken Şahinbey Belediyesi Başkanı Mehmet Tahmazoğlu telefonu aracılığıyla Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, elde edilen başarıdan dolayı takımı kutladı.. Şahinbey Belediye Başkanı Tahmazoğlu, şampiyonluğu, Filistin halkına hediye ettiklerini belirtirken Cumhurbaşkanı Erdoğan, ülkemize bu gururu yaşatan yönetimi, teknik ekibi ve oyuncuları tebrik etti.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.