Gaziantep’te araçta yapılan aramada 2 kilogram metamfetamin bulunduğu bildirildi.
İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamaya göre, Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunun doğu turnikelerindeki yol kontrolu sırasında durumundan şüphelenilerek durdurulan araçta dedektör köpekle arama gerçekleştirildi.
Aracın yedek lastiğinde 1 kilo 972 gram metamfetamin ele geçirildi.
Sürücü B.K. gözaltına alındı. 
EKONOMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
7 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
8 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
10 saat önceEKONOMİ
13 saat önceEKONOMİ
14 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
16 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5732 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4004 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.