Vergi Dairesi Başkanı GTO’yu ziyaret etti
Gaziantep Vergi Dairesi Başkanı Halil Tekin ve beraberindeki Grup Müdürleri 28.Vergi Haftası dolayısıyla Gaziantep Ticaret Odası (GTO) Yönetim Kurulunu ziyaret etti.
Vergisini düzenli ödeyen mükelleflere uygulanacak indirimden duydukları memnuniyeti dile getiren GTO Başkanı Beyhan Hıdıroğlu, “Bu uygulama ile mükellef vergisini düzenli ödeme alışkanlığı edinmeye daha istekli olacaktır” dedi.
- Vergi Haftasını kutlayan Hıdıroğlu, vergi ile ilgili kanun ve yönetmeliklerin artık mükelleflerin önünü açacak şekilde revize ediliyor olmasından memnuniyet duyduklarını söyledi.