Otoyolda ters yönde ilerleyen sürücüye 90 bin TL ceza

Gaziantep-Nurdağı otoyolunda ters yönde ilerleyen kamyonetin sürücüsüne 90 bin TL idari para cezası uygulandı, ehliyetine 60 gün el konuldu ve aracı trafikten men edildi. O anlar kameraya yansıdı.

Gaziantep'te otoyolda aksi yönde ilerleyen kamyonetin sürücüsüne 90 bin TL idari nakit cezası uygulandı. Sürücüsü belgesine 60 gün süreyle el konulan ve aracı trafikten 60 gün men edilen sürücünün aksi yönde ilerlediği anlar kameraya yansıdı.Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı Otoyol Jandarması ekipleri, Gaziantep-Nurdağı otoyolunda kontrol yaptı. Ekiplerin, kontrol çerçevesindeki seyir devriyesi sırasında 1 aracın aksi istikamette seyir ettiği tespit edildi. Trafik güvenliğini tehlikeye düşüren ihlal nedeniyle vasıta sürücüsüne 90 bin TL cezai işlem uygulandı. Sürücüsü belgesine 60 gün süreyle el konulan ve aracı trafikten 60 gün men edilen sürücünün aksi yönde ilerleme anları kameraya yansıdı.Trafik kurallarına uyumu artırmak ve muhtemel kazaların önüne geçmek amacıyla yürütülen denetimlerin devam edeceği belirtildi. - GAZİANTEP
Benzer Videolar