Gaziantep’te orman yangını
Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde çıkan orman yangını, havadan ve karadan müdahaleyle 1 saatte söndürüldü. Yangında 3 hektar alan zarar gördü.
GAZİANTEP'in Nurdağı ilçesinde çıkan orman yangını, havadan ve karadan müdahale ile 1 saatte kontrol altına alındı. Yangında 3 hektar meydan ziyan gördü.Yangın öğleden sonra Nurdağı Kırkpınar Mahallesi kırsalında ormanlık çıktı. Dumanı gören vatandaşların 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yaptığı ihbar üzerine bölgeye Nurdağı Orman İşletme Şefliğine ait 5 ilk müdahale aracı, 6 arasöz, 4 ab tankı, 2 itfaiye ve amel makinesi sevk edildi. Jandarma ve vatandaşların da katıldığı söndürme çalışmalarına havadan 1 helikopter destek verdi. Havadan ve karadan 1 saat süren çalışmanın ardından yangın kontrol altına alındı. Bölgede soğutma çalışmaları sürdürülürken, 3 hektar meydan ziyan gördü. Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için incelemede başlatıldı.