Gaziantep’te jandarma ekiplerince 2 ayrı amel yerine yapılan operasyonda 1 milyon 450 bin TL değerinde kaçak malzeme ele geçirildi, 2 şüpheli gözaltına alındı.Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı ve Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde kaçakçılıkla mücadeleye yönelik çalışma yapıldı. Şahinbey ve Nizip ilçelerindeki çalışmalar çerçevesinde A.A.R. ve M.Ç. isimli şahıslara ait işyerlerinde arama yapıldı. Aramalar sonucunda, piyasa değeri 1 milyon 450 bin TL olan gümrük kaçağı 35,5 kilo nargile tütünü, 211 kilo nargile kömürü, 117 tane şarj aleti ve kablosu, 18 tane akıllı kol saati, 11 tane kablosuz kulaklık, 7 tane elektrikli süpürge, 5 tane müzik çalar, 3 tane akıllı cep telefonu ve 5 tane powerbank ele geçirildi.Gözaltına alınan 2 şüpheli şahıs hakkında adli işlem başlatıldı. – GAZİANTEP
EKONOMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
5 dakika önceEKONOMİ
5 dakika önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
35 dakika önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5841 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4059 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.