Gaziantep’te otoyolda aksi yönde ilerleyen kamyonetin sürücüsüne 90 bin TL idari nakit cezası uygulandı. Sürücüsü belgesine 60 gün süreyle el konulan ve aracı trafikten 60 gün men edilen sürücünün aksi yönde ilerlediği anlar kameraya yansıdı.Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı Otoyol Jandarması ekipleri, Gaziantep-Nurdağı otoyolunda kontrol yaptı. Ekiplerin, kontrol çerçevesindeki seyir devriyesi sırasında 1 aracın aksi istikamette seyir ettiği tespit edildi. Trafik güvenliğini tehlikeye düşüren ihlal nedeniyle vasıta sürücüsüne 90 bin TL cezai işlem uygulandı. Sürücüsü belgesine 60 gün süreyle el konulan ve aracı trafikten 60 gün men edilen sürücünün aksi yönde ilerleme anları kameraya yansıdı.Trafik kurallarına uyumu artırmak ve muhtemel kazaların önüne geçmek amacıyla yürütülen denetimlerin devam edeceği belirtildi. – GAZİANTEP
TEKNOLOJİ HABERLERİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
30 dakika önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
1 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
3 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
3 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5831 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4054 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.