Gaziantep’in Şahinbey Belediyesi Güreş Takımı’ndan 8 sporcu Milli Takım kadrosuna seçildi.Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Şahinbey Belediyesi Güreş Takımı Yıldızlar kategorisinde Türkiye Şampiyonu oldu aynı zamanda takımdan seçilen 8 sporcu ise Milli Takım kadrosuna seçildi.Açıklamada görüşlerine yer verilen Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, Milli Takım kadrosuna seçilen sporcuların başarısının tesadüf olmadığını dile getirdi.İlçeye çağdaş spor tesisleri kazandırarak çocukların ve gençlerin sağlıklı ortamlarda yetişmesini sağladıklarını belirten Tahmazoğlu, güreş iç olmak üzere birçok branşta dereceler elde edildiğini anlatım etti.
GAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceEKONOMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceEKONOMİ
Az önceEKONOMİ
1 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
2 saat önceEKONOMİ
8 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5834 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4055 kez okundu