Gaziantep'in İslahiye Adliyesinde kan bağışı kampanyası düzenlendi. İslahiye Cumhuriyet Başsavcılığı ile Gaziantep Kızılay Şubesi amel birliğinde gerçekleştirilen kampanya kapsamında adliye binası önünde kan bağış alanı kuruldu. İslahiye Cumhuriyet Başsavcısı Nurullah Şahin ve adliye personelleri kan bağışında bulundu.
EKONOMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
5 saat önceEKONOMİ
6 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
6 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
8 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
12 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
13 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5822 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4050 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.