Gaziantep protokolü, Regaib Kandili dolayısıyla mesaj yayımladı. Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Regaip Kandili'nin, üç ayların manevi iklimini hissettiren ilk işaretlerden biri olduğu belirtti. Şahin, "Regaip Kandili, kendimizi yeniden gözden geçirdiğimiz, niyetlerimizi tazelediğimiz ve hayatımıza güzellikleri çoğaltma iradesiyle cihet verdiğimiz kutlu bir gecedir. Bu geceyi, kırgınlıkları onarmak, gönül köprülerini güçlendirmek, komşuluk hakkını hatırlamak ve ihtiyaç sahiplerinin elinden daha sıkı tutmak için bir vesile olarak görmeliyiz." ifadelerini kullandı. AK Parti Gaziantep İl Başkanı Fatih Muhaddis Fedaioğlu, kalplerin arındığı ve gönüllerin yeniden dirilişe yöneldiği mübarek üç aylara kavuşmanın huzurunu yaşadığını dile getirdi. Şahinbey belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu da toplumsal huzura vesile olan mübarek üç ayların başlangıcı Regaib Kandili'nin İslam alemine hayırlı olmasını dilediğini anlatım etti. Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz ise toplumsal dayanışma ve kardeşlik duygularının mübarek gecelerde daha da güçlenmesi gerektiği değerlendirmesinde bulundu.
TEKNOLOJİ HABERLERİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
50 dakika önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
1 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
3 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
3 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5831 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4054 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.