Gaziantep’te jandarma ekiplerince 210 öğrenciye yönelik siber emniyet eğitimi düzenlendi. Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Şahinbey ve Nizip ilçelerinde eğitim gören yekün 210 öğrenciye yönelik siber emniyet eğitimi düzenledi. Eğitimde, sosyal medya kullanımında dikkat edilecek hususlar hakkında bilgi verilerek siber zorbalık, siber farkındalık, yatırım dolandırıcılığı, dijital bağımlılık, sosyal medya kullanımında dikkat edilecek hususlar gibi konularda bilgilendirme yapıldı. Eğitim sonunda öğrencilere jandarma dergisi ve bilgilendirme broşürü verildi.
GAZİANTEP GÜNDEMİ
38 dakika önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
38 dakika önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
1 saat önceEKONOMİ
7 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
7 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
8 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
8 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5843 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4060 kez okundu