Gaziantep Büyükşehir Belediyesi tarafından “Yeşil Şehirler, Huzurlu Nesiller” sloganıyla Gaziantep Valiliği amel birliğinde başlatılan YEŞİLANTEP Projesi’nin 41’inci etabında ağaçlar toprakla buluştu. Yaşanılabilir ve estetik bir etraf hedefiyle başlatılan proje kapsamında, şehrin muhtelif noktalarında bulunan müsait alanlara yetişkin ağaçlar dikilerek ağaçlandırma çalışmaları sürdürülüyor. Bu kapsamda Empati Sosyal Sorumluluk ve Eğitim Derneği amel birliğinde Şehitkamil ilçesi Belkıs Mahallesi’nde 9 bin metrekare alana 300 fidan dikildi. Törende ayrıca Büyükşehir Belediyesi ile Empati Sosyal Sorumluluk ve Eğitim Derneği arasında ağaçlandırma çalışmalarına dair amel birliği protokolü imzalandı. Programa Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, önceki devre Üsküdar Belediye Başkanı AK Parti MKYK Üyesi Hilmi Türkmen, Gaziantep Orman İşletme Müdürü Veli Topçu, İl Milli Eğitim Müdürü Yasin Arpacı, AK Parti Gaziantep İl Başkanı Fatih Muhaddis Fedaioğlu, Empati Sosyal Sorumluluk ve Eğitim Derneği Başkanı Elif Çetindağ, Gaziantep Ağaç Derneği Başkanı Kemal Çetindağ ve vatandaşlar katıldı. “Bu şehrin her bir noktasını, havasını, suyunu, toprağını koruyacağız ki çocuklarımızı koruyalım” Dikim töreninde konuşan Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, küresel ısınmanın etkilerinin gün geçtikçe arttığını dile getirerek, “Bilgi fidanlarına bizim geleceği koruyarak emanet etmemiz lazım. O yüzden Empati derneğimiz fazla kıymetli. Gördüğüm dünyayı anlatmak istiyorum. Birleşik Milletler Genel Sekreteri söyledi. ‘Ekonomiyi ekolojiye çeviremedik. Sosyal adaleti, sosyal barışı sağlayamadık. Gençlerimize nasıl bir dünya bırakacağımızı bilemiyoruz’. Birleşik Milletler Genel Sekreterinin sözü bu. Euro Prize ödülü aldık. Euro Prize ödülü etraf dostu bir ödül. Bu şehrin insanları fazla çalışmak zorunda. Bu fazla mühim. Nerede abes meydan varsa yeşil meydan yapacağız. Cumhurbaşkanımızın Yeşil Vatan 2053 Sıfır Emisyon hedefi var. Tek ağaç dikmeyle vallahi olmuyor. Master planlarımızı yaptık. Sanayiyi akıllı ve yeşil yapmak zorundayız. Attığımız ab balığı öldürmemeli, ağacı kurutmamalı. Şu lahza sanayide yeni daha aka yüksek biyolojik arıtma yapılıyor. Göreve geldiğimizde önce araçların yaşını gençleştirdik. Sonra CNG’ye geçtik. Şimdi yirmi beş tane elektrikli otobüsümüz bu şehre kazandırdık. Toplam filomuzun içerisinde yenilenebilir olan kısım yüzde otuza çıktı. Ama bir hayalim var. Bu şehre hidrojenli otobüsü de beraber getireceğiz. Bu şehrin her bir noktasını, havasını, suyunu, toprağını koruyacağız ki çocuklarımızı koruyalım. Bu şehri yeşil belde yapacağız” dedi.
EKONOMİ
6 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
9 saat önceEKONOMİ
10 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
10 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
12 saat önceEKONOMİ
12 saat önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
13 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5850 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4063 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.