Reklam
Reklam
1164 okunma

YASİN TEPE, ESKİ MESAİ ARKADAŞLARINI ZİYARET ETTİ

ABONE OL
Mayıs 22, 2025 13:18
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Reklam

Gaziantep bir önceki dönem İl Milli Eğitim Müdürü Yasin Tepe beraber çalıştığı mesai arkadaşlarını ziyaret etti…

Gaziantep bir önceki dönem İl Milli Eğitim Müdürü Yasin Tepe beraber çalıştığı mesai arkadaşlarını ziyaret ederek yeni görev yerlerinde başarılar dileyerek gazetemize şunları söyledi,

Yıllarca beraber çalıştığım ve beraber Gaziantep’in eğitiminde başarılı işlere imza atmamızda büyük emeği olan Salim Pütrü arkadaşımızı ziyaret ediyorum yine beraber çalıştığımız Çağrı Doğan arkadaşımızla. Ben buradan Salim Pütrü arkadaşımıza sizin aracılığınız ile yeni görevinde başarılar diliyorum dedi.

Tepe daha sonra Abdullah Karaoğlu’ nu ziyaret etti. Ziyaret sırasında kendisine Çağrı Doğan ve Salim Pütrü eşlik etti. Tepe Karaoğlu ziyareti sırasında ise şunları söyledi,

Yine yıllarca berber çalıştığımız mesai arkadaşımız Abdullah Karaoğlu ziyaret ederek yeni görevinde başarılar diliyorum dedi.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.