Gaziantep Şahinbey İlçesi Atatürk Bulvarı üzerinde daha önceleri faaliyet gösteren Yeşilçam Cafesi şu an vatandaşların korkulu rüyası haline gelmiştir.
Atatürk Bulvarı üzerinde bulunan Yeşilçam Cafesi hali içler acısı ve ballycilerin yatağı olduğunu söyleyen vatandaşlar gazetemize şunları söylediler:“Gaziantep’in şehir merkezi olan Atatürk Bulvarı üzerinde bulunan eski Yeşilçam Cafe şu an hali içler acısı. Ballycilerin ve tinercilerin yatağı haline gelmiştir. Biz mahalle esnafı ve mahalle sakinleri olarak korku içerisinde yaşamaktayız. Her gün buradan ballyci, tinerce hırsız kovalıyoruz, yetkililere defalarca yazı yazdık, buraya bir an önce çare bulunsun diye. Enbaşta akşamları hava karardığı sıra ailemizle buradan geçemiyoruz, çünkü burada ne olduğu belirsiz madde bağımlıları yaşamaktadır. Burada oturan aileler ise tedirgin, çocuklarımızı bakkala gönderemiyoruz, yalnız başımıza biz erkekler bile sokağa çıkmaya korkuyoruz. Ya burası yıkılsın, ya da gereken neyse yapılsın. Sizlerin aracılığınızla yetkililere seslenmek ve sesimizi duyurmak istedik, Allah rızası için buraya bir çare bulunsun” dediler.
GAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
28 dakika önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
58 dakika önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
2 saat önceTEKNOLOJİ HABERLERİ
2 saat önceEKONOMİ
2 saat önce
2
DÜNYA BAĞIMSIZ GAZETECİLER CEMİYETİ KURULDU
5831 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4054 kez okundu