Gençlik Hizmetleri ve Spor Bakanlığı Spor Genel Müdürlüğü tarafından Elazığ’da düzenlenen “Anadolu Yıldızlar Ligi Yüzme Yarı Finali”nde, Özel SANKO Okulları öğrencisi Beril Öztürk çeşitli kategorilerde 3 altın ve 1 gümüş madalya kazandı.
Gaziantep, Van, Elazığ, Adıyaman, Malatya, Diyarbakır, Siirt, Bingöl, Ağrı, Kilis ve Şanlıurfa il karmalarının katıldığı yarı final yarışmalarında Gaziantep’i başarıyla temsil eden Beril Öztürk, 50 metre kurbağalama, sırtüstü ve 4×50 metre karışık bayrak stillerinde birinci olarak altın madalya, 200 metre serbest stilde ise ikincilik derecesini elde ederek gümüş madalya aldu.
Öğrencileri Beril Öztürk’ü kutlayan Özel SANKO Okulları Beden Eğitimi Öğretmeni Meltem Kılıçaslan Kalkan, Çanakkale’de düzenlenecek final müsabakalarında Gaziantep’i temsil edecek olmanın gururunu yaşadıklarını söyledi.

EKONOMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
Az önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
52 dakika önceEKONOMİ
52 dakika önceGAZİANTEP GÜNDEMİ
1 saat önce
1
SPOR LİSESİ BAŞVURU TARİHİ AÇIKLANDI
4398 kez okundu
2
NBA’da Doğu ve Batı arasında maç bu yıl olmayacak, detay haberimizde.
2176 kez okundu
3
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1649 kez okundu
4
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1642 kez okundu
5
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1622 kez okundu